Żłobek, przedszkole
Zerówka
Program nauczania
Wakacje w przedszkolu
Wyjazdy i wycieczki edukacyjneŻłobek, przedszkole
Zerówka
Program nauczania
Wakacje w przedszkolu
Wyjazdy i wycieczki edukacyjneNASZE PRZEDSZKOLE JEST PRZYJAZNE DZIECIOM,STWARZA IM
WARUNKI WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU OSOBOWOŚCI
Stosuje zindywidualizowane działania wychowawcze i dydaktyczne, wynikające z potrzeb i możliwości rozwojowych każdego dziecka, dzięki czemu nasi wychowankowie są przygotowani do podjęcia nauki w szkole, do odnoszenia sukcesów na miarę swych możliwości.
DZIAŁANIA PEDAGOGICZNE W NASZYM PRZEDSZKOLU SPRAWIAJĄ, ŻE DZIECI:
PRZEDSZKOLE W TROSCE O JEDNOLITE ODDZIAŁYWANIA WYCHOWAWCZE WSPÓŁPRACUJE Z RODZICAMI W REALIZACJI PRZYJĘTYCH KIERUNKÓW PRACY Z DZIEĆMI, A TAKŻE UZGADNIA SPOSOBY WSPOMAGANIA I KORYGOWANIA ICH ROZWOJU.
Rodzice są partnerami w procesie wychowania dzieci oraz współgospodarzami w kreowaniu przedszkolnej rzeczywistości. Nasza kadra pedagogiczna jest otwarta na potrzeby dzieci, zaangażowana w tworzenie jak najlepszych warunków rozwoju każdego wychowanka. Nauczyciele ciągle doskonalą swe umiejętności zawodowe, wzbogacają warsztat pracy, poszukują nowych, ciekawych rozwiązań dydaktycznych.
Współpracujemy ze środowiskiem lokalnym i instytucjami działającymi na rzecz dzieci.
PRZEDSZKOLE W REALIZACJI KONCEPCJI PRACY OFERUJE:
różnorodne metody uczenia się, które inspirują dzieci do podejmowania twórczej aktywności, a w szczególności:
W PRZEDSZKOLU PROWADZONE SĄ ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Treści programowe, metody i techniki pracy wykorzystują naturalną ciekawość dziecka. Tematyka i materiały dydaktyczne związane są z otaczająca dzieci rzeczywistością. Założeniem naszej koncepcji nauczania jest wielopłaszczyznowość, co pozwala dziecku na aktywne uczenie się języka, z wykorzystaniem wszystkich zmysłów. Wiek przedszkolny to optymalny czas do bezstresowego, naturalnego i zabawowego przyswajania języka.
Dzieci przyswajają język naturalnie, jest to proces zbliżony do przyswajania języka ojczystego. Nauka języka w tym okresie stymuluje rozwój ogólnej inteligencji dziecka. W celu najefektywniejszego wspierania rozwoju intelektualnego i emocjonalnego u dzieci, stosowane przez nas metody nauczania są w pełni dostosowane do form aktywności typowych dla dzieci w wieku przedszkolnym.
WPROWADZANE TREŚCI SĄ ŚCIŚLE SKORELOWANE Z PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Najczęściej stosowane metody i techniki pracy z dziećmi, które odpowiadają indywidualnym potrzebom dzieci:
PRZEDSZKOLE
POSIADA:
DOSKONAŁA BAZA UMOŻLIWIA REALIZACJĘ PODSTAWY PROGRAMOWEJ Z UWZGLĘDNIENIEM POTRZEB I ZAINTERESOWAŃ DZIECI ORAZ OCZEKIWAŃ RODZICÓW.
Systematycznie organizowane wycieczki i warsztaty zajęciowe wzbogacają ofertę dydaktyczną naszej placówki.
Wszystkie dzieci są objęte profilaktyczną opieką psychologa i logopedy, którzy prowadzą indywidualną specjalistyczną terapię.
Nasze przedszkole posiada własną kuchnię. Nasz personel przygotowuje urozmaicone posiłki z zachowaniem zasad dietetyki i zdrowego żywienia dzieci.
Gdańsk, sierpień 2010 r.